x 
Kosár - 0 Ft

Kosár

A kosara még üres

Belépés Regisztrálás



Gyakran ismételt kérdések

Vásárlás előtti kérdések

Hogyan tudok rendelni?

Asztali számítógépről, okostelefonról vagy táblagépről is rendelhet webáruházunkból. Oldalunk egyszerű és gyors: rendelését könnyen, pár perc alatt leadhatja. Telefonon sajnos nem veszünk fel megrendeléseket.

Kell regisztrálnom a vásárláshoz? Van valami előnye?

A vásárláshoz nem kötelező regisztrálni oldalunkra. Ha nem kíván létrehozni vásárlói fiókot, a Kosár után a pénztárnál kattintson a „Vendégként” gombra.
A regisztráció gyors és könnyű, és számos előnye van:
• Követheti rendelései állapotát.
• Követheti csomagja állapotát, ha már átadtuk az adott szállítónak.
• Letöltheti és kinyomtathatja számláit.
• Egyszerűbb lesz a későbbi rendelések leadása.

Hogyan tudok regisztrálni, vagy belépni a fiókomba?

Ezen az oldalon tud regisztrálni, vagy ha már megtette, belépni fiókjába.

Hogyan jut el hozzám a termék?

Kétféle szállítási lehetőséget nyújtunk.
Az egyik mód a házhozszállítás, amit a GLS futárszolgálat végez. A csomag a rendelés után a futárhoz kerül, aki az ön által megadott címre kézbesíti azt.
A másik lehetőség a GLS Csomagponton történő átvétel. Ilyenkor az országszerte megtalálható pontok közül az ön által kiválasztott pontra szállíttatjuk a csomagot.
Önnek lehetősége van személyes átvételre patikánkban Budapesten, a XI. kerület Budafoki út 47-ben. A szállításról bővebb információkat olvashat ugyanezen az oldalon a lentebbi kérdéseknél, illetve az ÁSZF-Szállítási-fizetési feltételek alatt.

Mennyi a szállítási költség?

A GLS futárszolgálat, mint szállítási mód és az utánvét fizetési mód megjelölése esetén a kézbesítéskor készpénzes fizetéssel, vagy bankkártyával egyenlítheti ki a megrendelés ellenértékét. Készpénzzel történő fizetéskor a megrendelés teljes ellenértékét és a kiszállítási díjat kiszállításkor egy összegben, lehetőség szerint pontos összeg átadásával a kiszállítást végző személy részére kell megfizetni. GLS futárszolgálat kiszállítás utánvéttel esetén a szállítási költség: 1 690 Ft (kivéve a NUTRIDRINK termékcsoportba tartozó termékeket, amelyek szállítási költsége 2.000,- Ft), plusz az utánvét költsége 400,- Ft.

Minden van raktáron, amit a honlapon látok?

Igen. Csak olyan készítmények szerepelnek webárúházunkban, amelyet szállítani tudunk, de előfordulhat, hogy az Ön által rendelni szándékozott termékedből csak 1-1 darab van készleten. Kérjük e-mailben - Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.  - jelezze, ha valamiből többet rendelne, utánrendelünk és értesítjük Önt.

Az árak tartalmazzák az áfát?

Igen. Az oldalunkon szereplő árak tartalmazzák az általános forgalmi adót.

Kapok számlát a vásárlásról?

Igen. Minden vásárlásról elektronikus áfás számlát állítunk ki, amelyet e-mailben küldünk el a csomag kiszállítása előtt. Ezért is fontos, hogy valós és működő e-mail címet adjunk meg a rendelés leadásakor.

Ha megveszek valamit, de mégsem kérem, visszaveszik?

Igen. Ön a termék megrendelése esetén 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni az a szerződéstől. Fontos tudni, hogy az emberi felhasználásra kerülő gyógyszerek rendeléséről és kiadásáról szóló 44/2004. (IV. 28.) ESZCSM rendelet 21/B. § alapján tévesen kiszolgáltatott gyógyszer, vagy a gyógyszerészeti államigazgatási szerv által visszahívott gyógyszer kivételével gyógyszert visszavenni nem lehet.
A részleteket lásd az elállási tájékoztatóban, és webáruházunk ÁSZF-jében.

Honnan fogom tudni, hogy hol tart a rendelésem?

Rendelése minden lépéséről rövid tájékoztató e mailt küldünk.
• Amikor megkaptuk és feldolgoztuk a rendelést.
• Amikor a végösszeg átutalását kérjük (előre utalás esetén).
• Amikor átadjuk a terméket a futárnak.
... és minden egyéb, változást jelentő helyzetben.

Ha a patikába megyek, átvehetem a termékeket?

Igen, a megrendelt termékeket a gyógyszertárban is átveheti, ezt a rendeléskor jeleznie kell.

Mire érdemes még figyelnem a rendelés leadásakor?

Ahhoz, hogy gyorsan és problémamentesen kézbesítsük rendelését, pontos adatokra van szükségünk. Nagyon fontos, hogy olyan e mail címet és telefonszámot írjon be a rendelés leadásakor, amin elérhetjük önt.
Ha a rendelési név vagy cím hibás, a rendelés késhet vagy meghiúsulhat. Felhívjuk szíves figyelmét arra, hogy e mailben jelezzük a rendeléssel kapcsolatos fejleményeket.

Termékekkel kapcsolatos kérdések

Honnan tudom, hogy egy termék van-e raktáron vagy sem?

Webpatikánkban csak azok a termékek jelennek meg, amelyből legalább 1 db készleten van és szállítható.

Fizetéssel kapcsolatos kérdések

Leadtam a rendelést, hova utalhatom a pénzt?

Ilyenkor még egy kis türelmet kérünk. Kérjük, hogy az utalás előtt várja meg munkatársunk e mailjét, amelyben megerősítjük, hogy a termék nálunk van és szállításra kész. Ha készletről rendelt, ez nagyon hamar meg fog érkezni. Ha nincs készleten, amit rendelt, még be kell szereznünk – és csak akkor szeretnénk elkérni a végösszeget, amikor már rögtön tudunk szállítani. Az értesítés megküldését követő 5 munkanapon kérjük az összeget átutalni.

Tudok fizetni bankkártyával?

A gyógyszertárban történő átvétel esetén fizethet bankkártyával.
Ha Ön az online bankkártyás fizetési mód megjelölése esetén a K&H Bank online fizetési rendszerén keresztül teljesíti a megrendelés ellenértékének és a szállítási díj teljes összegének kiegyenlítését. A rendszer biztonságát a CIB Bank Zrt. biztosítja.
Házhozszállítás esetén a futárnak készpénzzel, vagy bankkártyával fizethet.

Utalványokat vagy egészségpénztári kártyát is elfogadnak?

Ha a gyógyszertári átvételt jelölte meg, akkor tud egészségpénztári kártyával is fizetni. (Ugrás az Egészségpénztárakra.)

Szállítással és átvétellel kapcsolatos kérdések

Mára van kiírva a csomagom. Mikor jön a futár?

A futárszolgálat munkaidőben, 8:00-tól 17:00-ig kézbesít. Pontosabb információt a kiszállítás napján a futárszolgálat küld sms-ben, vagy e-mailben.

Nem vagyok egész nap az átvétel helyén. Mit tegyek?

A futárszolgálat munkaidőben, 8:00-tól 17:00-ig kézbesít. Ha csak egy adott időpontban tudja átvenni a csomagot, ezt mindenképpen jelezze a rendelés leadásakor, a „Megjegyzés” rubrikában. Szintén ide írja, ha szeretné, hogy a futár telefonáljon a kézbesítés előtt.
Ha már leadta megrendelését, de nem írt hozzá megjegyzést, kérjük, hogy vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

Mi történik, ha jön a futár, de én nem vagyok ott?

A futárszolgálat összesen kétszer próbálja meg kézbesíteni a rendelést. Ha az első sikertelen, akkor felhívják az ön által rendeléskor megadott számot, és időpontot egyeztetnek a kiszállításhoz.

Mennyibe kerül a kiszállítás?

GLS futárszolgálat kiszállítás utánvéttel esetén a szállítási költség: 1 690 Ft (kivéve aNUTRIDRINK termékcsoportba tartozó termékeket, amelyek szállítási költsége 2.000,- Ft), plusz az utánvét költsége 400,- Ft.

Mennyi időbe telik a kiszállítás?

Ha készleten van a termék 2 munkanap alatt szállítható. Ha délelőtt adja le a rendelését, másnap megkapja. Futárszolgálattal akár 2 munkanap alatt az ország területén bárhova házhoz szállítunk.

Más is átveheti a nevemben a csomagomat?

Igen. A futárszolgálattól helyettes is átveheti a csomagot. A kártyás fizetés is az illetőt terheli.

Sérült a kézbesített csomag, mit tegyek?

A csomagot nem bonthatja ki az átvételt megelőzően, de kérjük, hogy minden esetben ellenőrizze a kiszállított csomag sértetlenségét. Ha esetleg sérült lenne a csomagolás, kérje meg a futárt, hogy állítson ki jegyzőkönyvet a kárról, és ezt továbbítsa nekünk. Ha nem ellenőrzi a csomagot az átvételkor, a jegyzőkönyv hiányában sajnos nem áll módunkban utólagos reklamációt elfogadni!

Sérült vagy hiányos a kézbesített termék, mit tegyek?

Ha a csomagban sérült vagy hiányos termék érkezett, kérjük, hogy minél hamarabb jelezze a problémát elérhetőségeink egyikén.

Vásárlás utáni kérdések

Rendeltem, de nem kaptam visszaigazoló e-mailt. Mit tegyek?

Sajnos néhány szolgáltatóhoz nem mindig érkeznek meg a webáruházak e mailjei (például G-mail, Citromail, Freemail). Kérjük, hogy ellenőrizze postafiókja spam/levélszemét mappáját is. Ha negyedóra elteltével sem érkezik meg a levél, minél hamarabb jelezze a problémát elérhetőségeink egyikén.

Hol tart a rendelésem?

Rendelése állapotának változásait (feldolgozás, beszerzés, kiszállítás stb.) e mailben jelezzük, tehát abban az állapotban van rendelése, amelyik a legutóbbi e mailünkben szerepelt. Személyes vásárlói fiókjában bármikor megtekintheti rendelése állapotát. Ha már átadtuk a terméket a futárszolgálatnak, a szolgáltatók csomagkövető oldalán kaphat további tájékoztatást.
Az alábbi csomagkövetési lehetőségekhez szükség van a fuvarlevélszámra, amit a kiszállításról szóló e mailben küldtünk el.

Nem kaptam a termékhez garanciajegyet, mit tegyek?

Legtöbb termékünkhöz nem jár külön garanciajegy, ezeknél az elektronikus számla birtokában érvényesíthető a garancia.

Megvettem egy terméket, de mégsem kérem. Mit tegyek?

Indoklás nélkül elállhat a vásárlástól, a termék átvételétől számított 14 napon belül.
• Ilyenkor a termék visszaküldésének költsége önt terheli.
• Amint visszakaptuk a sértetlen terméket, visszautaljuk az árát egy ön által választott bankszámlára.
Elállási jog csak a még hiánytalan, sérülésmentes, fel nem használt termék vonatkozásában gyakorolható.
A részleteket lásd az elállási tájékoztatóban, és webáruházunk ÁSZF-jében.

Bankkártyás fizetés

Kártyás fizetés szolgáltatója:

CIB Bank

Elfogadott bankkártyák:

Kartyalogok 30px HUN

© Lágymányos Patika és WEBáruház - 2011 - 2023 | Adatkezelési tájékoztató | Jognyilatkozat | Impresszum
A honlap oldalain található gyógyszerrel kapcsolatos információk betegség esetén nem helyettesíthetik a szakember megkeresését.
A kockázatokról és a mellékhatásokról olvassa el a betegtájékoztatót és kérdezze meg gyógyszerészét!